Träning och tävla för SRK

På Skaftö Ridklubben har vi som mål att vara en attraktiv träning- och tävlingsanläggning. Varje år anordnar vi regelbundet både hopp och dressyrträningar. Flertalet P&J och P&R som brukar vara välbesökta.

Det går bra att komma och träna hos oss. Är du medlem kostar det 70 kr/gång att rida i någon av våra paddockar eller vara med på någon träning. Är du inte medlem kostar det 100kr/gång och betalas via swish. Det går bra att köpa årskort också för att ta del av våra paddockar, priset för detta är 1000kr/år eller 550 kr/halvår (här krävs medlemskap).

Vill du ha en ridklubb att tävla för? Till oss är du varmt välkommen! För att tävla hos oss krävs det att du har löst medlemskap innan du löser licens för oss. Är du inte medlem sedan innan skickar du ett mail till skaftoridklubb@hotmail.com med ditt telefonnummer, namn och personnummer så skickar vi en faktura.

Vi försöker varje år ha med lag till någon av divisionerna i hoppning eller dressyr. När man tävlar i lag för oss försöker vi alltid erbjuda någon aktivitet som stärker laget i dess sammanhållning och även är utvecklande för ryttaren. När man tävlar för oss skall man göra 10 funktionärstimmar/år.